2020年5月7日木曜日

ロスト イン ラヴ

by  エア サプライ

I realized the best part of love
is the thinnest slice
And it don't count for much
But I'm not letting go
I believe there's still much to believe in
最高の愛だって薄っぺらいものさ
そうだって気付いたんだ
そんなのちっとも役に立たないってね
でも僕はあきらめられない
まだ愛を信じていいものだって
そう信じてる

So lift your eyes if you feel you can
Reach for a star and I'll show you a plan
I figured it out
What I needed was someone to show me
だから勇気を出して顔を上げてごらん
星をつかもうと手を伸ばしてみなよ
僕が導いてあげるから
やっとわかったんだ
僕に必要なのは
そういうことを教えてくれる人なんだって

You know you can't fool me
I've been loving you too long
It started so easy
You want to carry on
(Carry on)

僕はダマせない人だって
きみはわかってるよね
きみをずっと愛してきてるから
最初は軽く始まった関係だけど
きみもこの愛を続けていきたいと
そう思ってるんだよね
(愛を育てていこう)

Lost in love
and I don't know much
Was I thinking aloud
and fell out of touch?
But I'm back on my feet
And eager to be what you wanted 

愛に迷って
よくわからなくなって
僕は考え過ぎてしまい
現実離れしたことも考えたよ
でもこの足で戻ってきた
きみの望むような男になりたいんだ

So lift your eyes if you feel you can
Reach for a star and I'll show you a plan
I figured it out
What I needed was someone to show me 

だから顔をあげて 勇気を出して
星に手を伸ばそう 僕が教えるから
わかったんだよ
僕が愛してるのはきみだってことが

You know you can't fool me
I've been loving you too long
It started so easy
You want to carry on
(Carry on)
僕をごまかすことはできないよ
きみをずっと愛してきた男だからね
簡単に始まった関係かもしれないけど
きみと育てていきたいんだよ
(きみと愛をね)

Lost in love
and I don't know much
Was I thinking aloud
and I fell out of touch?
But I'm back on my feet
And eager to be what you wanted
愛に迷って
よくわからないなかで
考え過ぎてしまって
独りぼっちな気がしてたよ
でももう大丈夫
きみの求めるような男になる
そう決めたんだ

You know you can't fool me
I've been loving you too long
It started so easy
You want to carry on
(Carry on) 


もう僕に心を偽らないで
ずっときみを愛してきたから
きみのことはよく知ってるのさ
いつのまにか始まった二人だけど
きみだって一緒にやっていきたい
そう思ってるんじゃないのかい
(一緒にやっていこう)

Lost in love
and I don't know much
Was I thinking aloud
and I fell out of touch?
But I'm back on my feet
And eager to be what you wanted 
Now I'm lost, lost in love
Lost in love, lost in love
Now I'm lost, I'm lost in love
Lost in love, lost in love
ああ僕は愛に迷ってたんだ
道を見失っていたんだ
でも君の望むような男に
絶対なってみせるんだ…

0 件のコメント:

コメントを投稿