2020年3月16日月曜日

マイ ハ一ト ウィル ゴ一 オン by セリ一ヌ ディオン

Every night in my dreams
I see you, I feel you,
That is how I know you go on

毎晩夢の中で
あなたを見て、あなたを感じるわ
そうしてあなたは生きつづけてゆくの

Far across the distance
And spaces between us
You have come to show you go on

遠く離れていて
私たちが隔たれていても
あなたが生きつづけていることを示しに来てくれる

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on

近く、遠く、どこにいたって
心は寄り添ってゆくことを信じているの
きっともう一度 あなたはドアをあけて
私の心の中へ居てくれる
そうして私の心もずっと生きつづけてゆくの


Love can touch us one time
And last for a lifetime
And never let go 'til we're gone

愛とは たった一度触れただけでも
そしてそれが人生の中で一度切りだったとしても
私たちが消えてしまうまで いなくなってしまうことはないの

Love was when I loved you
One true time I hold to
In my life we'll always go on

あなたを愛した時が
心に抱いておく 真実の愛の時だった
命ある限り 私たちは共に生きつづけてゆくの

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on

近く、遠く、どこにいたって
心は寄り添ってゆくことを信じているの
きっともう一度 あなたはドアをあけて
私の心の中へ居てくれる
そうして私の心もずっと生きつづけてゆくの


You're here, there's nothing I fear,
And I know that my heart will go on
We'll stay forever this way
You are safe in my heart
And my heart will go on and on

あなたがここにいるなら、恐れるものはなにもない
そして私の心はずっと続いてゆくの
私たちはずっとこうして共にいて
あなたは安らかに私の心に居て
そして私の心はずっと生きつづけてゆく

0 件のコメント:

コメントを投稿