2020年3月16日月曜日

トゥ ラブ ユ一 モア by セリ一ヌ ディオン

Take me back in the arms I love
Need me like you did before
Touch me once again
And remember when
There was no one
that you wanted more
Don’t go, you know
you will break my heart
She won’t love you like I will
I’m the one who’ll stay
When she walks away
And you know
I’ll be standing here still
I’ll be waiting for you
Here inside my heart
I’m the one
who wants to love you more
You will see I can give you
Everything you need
Let me be the one
to love you more
See me as if you never knew
Hold me so you can’t let go
Just believe in me
I will make you see
All the things that
your heart needs to know
I’ll be waiting for you
Here inside my heart
I’m the one
who wants to love you more
You will see I can give you
Everything you need
Let me be the one
to love you more
And some way all the love
that we had can be saved
Whatever it takes
we’ll find a way
I’ll be waiting for you
Here inside my heart
I’m the one
who wants to love you more
You will see I can give you
Everything you need
Let me be the one
to love you more
あなたをもっと愛すること
– セリーヌ・ディオン
私の愛したあなたの腕の中へ連れ戻して
あなたが以前したように私を求めて
もう一度私に触れて
それから思い出すの
あなたが私以上に求める人など
いなかった時のことを
行かないで、
あなたは私の心を壊してしまうわ
あの人は私がするようにはあなたを愛せない
私こそが将来を供にする運命の相手よ
あの人が歩き去る時に
あなたは知るでしょう、
私が今でもここに立っていることに
あなたを待っているわ
この私の心の中で
私こそがあなたをもっと愛せる
唯一の相手
私があなたに与えられるのもを知ることになる
あなたが必要とする全てのものを
あなたをもっと愛する相手と
認めてちょうだい
全く知らない相手かのように私を見て
私を離さないように抱いて
ただ私を信じて
あなたに見つけさせてあげる
あなたの心が知る
必要があるのもの全てを
あなたを待っているわ
この私の心の中で
私こそがあなたをもっと愛せる
唯一の相手
私があなたに与えられるのもを知ることになる
あなたが必要とする全てのものを
あなたをもっと愛する相手と
認めてちょうだい
そして私たちが経験した
全ての愛の道を守ることができると
例え何が必要であっても、
私たちは道を見つけだす
あなたを待っているわ
この私の心の中で
私こそがあなたをもっと愛せる
唯一の相手
私があなたに与えられるのもを知ることになる
あなたが必要とする全てのものを
あなたをもっと愛する相手と
認めてちょうだい

0 件のコメント:

コメントを投稿