2020年3月13日金曜日

マイ ハ一ト ウィル ゴ一 オン

by  セリ一ヌ  ディオン

Every night in my dreams
毎晩、夢の中で
I see you, I feel you,
あなたに会うの、感じるの
That is how I know you go on
まだこうしてあなたは生き続けてるのね
Far across the distance
どんなに遠く離れてても
And spaces between us
どんな間があろうとも
You have come to show you go on
あなたは私の中で生きてるのを知らせに来てくれるのね
Near, far, wherever you are
遠くても、近くても、どこにいようと
I believe that the heart does go on
あなたへの想いは変わらない
Once more you open the door
もう一度、あなたはドアを開ける
And you're here in my heart
そして、あなたは私の心にいるの
And my heart will go on and on
いつまでもあなたを想い続けるわ
Love can touch us one time
私たちに愛が一度触れると
And last for a lifetime
ずっと続くのよ
And never let go 'til we're gone
私たちがいなくなるまで
Love was when I loved you
私があなたを愛した時が、愛
One true time I hold to
私はたしかに抱いていたの
In my life we'll always go on
この先もずっと、あなたを想ってる
Near, far, wherever you are
遠くても、近くても、どこにいようと
I believe that the heart does go on
あなたへの想いは変わらない
Once more you open the door
もう一度、あなたはドアを開ける
And you're here in my heart
そして、あなたは私の心にいるの
And my heart will go on and on
いつまでもあなたを想い続けるわ
You're here, there's nothing I fear,
あなたがここにいるから、怖いものなんてない
And I know that my heart will go on
いつまでもあなたを想い続けるわ
We'll stay forever this way
こんな風に、永遠に一緒

You are safe in my heart
私の心の中だから、安心してね
And my heart will go on and on
いつまでもあなたを想い続けるわ

0 件のコメント:

コメントを投稿