2020年3月23日月曜日

I'm Your Angel / Céline Dion & R. Kelly アイム・ユア・エンジェル / セリーヌ・ディオン&R.ケリー (私は、あなたの天使)

・・・セリーヌ・ディオン、・・・R. Kelly、黒…デュエット

No Mountains too high, for you to climb
あなたが登れないほど、高すぎる山なんて、一つもないわ
All you have to do is have someclimbing faith, oh yeah
あなたがすべきことは、ただ、登る信念を持つことだけよ、えぇ、そうよ・・
No rivers too wide, for you to make it across
あなたが渡れないほど、広すぎる川なんて、一つもないわ
All you have to do is believe it whenyou pray
あなたがすべきことは、ただ、祈りを捧げるときに、そう信じることだけよ・・・

And then you will see, the morning will come
するとその時、君にはわかるよ、朝は、やってくるんだと・・・
And everyday will be bright as the sun
して、毎日は、いずれ、太陽のように輝くんだと・・・
All of your fears cast them on me
君の不安はすべて、僕に投げかけてよ!
I just want you to see
僕は、ただ、君にわかってほしいんだよ・・・
I'll be your cloud up in the sky
僕は、空高くに広がる、君の雲になるんだよ
I'll be your shoulder when you cry
君が泣くときは、君が頼れる相手に、僕がなるだろう
I'll hear your voices when you call me
君が僕を呼ぶと、僕には、君の声が聴こえるんだ
I am your angel
僕は、君の天使なんだよ・・・
And when all hope is gone, I'm here

そして、希望が、すべて消えてしまっても、僕がここにいる
No matter how far you are, I'm near
どれだけ遠くに、君がいようと、僕が近くにいる
It makes no difference who you are
君がどんな人かなんて、問題じゃないんだよ
I am your angel
僕は、君の天使なんだ
I'm your angel
僕は、君の天使なんだよ・・・

I saw the teardrops, and I heard youcry
僕には、涙が見えたんだよ、そして、君の泣く声が聴こえたんだ
All you need is time, seek me and youshall find
君に必要なのは、時間だけさ、僕を探せば、必ず、君は見つけるさ
You have everything and you're stilllonely

君は、すべてを持ってるのに、それでも孤独なんだね
It doesn't have to be this way, let meshow you a better day
こんな風に、寂しがる必要はないよ、僕が、もっと素敵な日を、君に見せてあげるさ・・・

And then you will see, the morning will come
その時、あなたには、わかるわ、朝はやってくるんだと・・・
And all of your days will be bright asthe sun
そして、あなたの人生の毎日が、いずれ、太陽のように輝くんだと・・・
So all of your fears, just cast them onme
だから、とにかく、あなたの不安は、すべて、私に投げかけてよ!
How can I make you see
どうしたら、あなたにわかってもらえるかしら・・・

I'll be your cloud up in the sky
私は、空高くに広がる、あなたの雲になるんだわ
I'll be your shoulder when you cry
あなたが泣くときは、甘えられる相手に、私がなるでしょう
I'll hear your voices when you call me
あなたが私を呼ぶと、私には、あなたの声が聴こえるわ
I am your angel
私は、あなたの天使なのよ・・・
And when all hope is gone, I'm here
そして、すべての希望が消えてしまっても、私がここにいるわ
No matter how far you are, I'm near
どれだけ遠くに、あなたがいようと、私は近くにいるの
It makes no difference who you are
あなたがどんな人かなんて、どうだっていいのよ
I am your angel
私は、あなたの天使よ

I'm your angel
僕は、君の天使なんだよ・・・

And when it's time to face the stormI'll be right by your side
そして、嵐に立ち向かう時が来れば、
私は、あなたのすぐ隣りに駆けつけるわ・・・
Grace will keep up safe and warm
神様のお恵みが、危険から守り、温め続けてくれるさ
And I know we will survive
そしたら、私達は、生き残れるんだって、わかるわね・・・

And when it seems as if your end is drawing near
Don't you dare give up the fight
そして、まるで、あなたの終わりが、迫ってきているように、思えるときは、絶対に、その勝負を、投げ出さないでよ!


Just put your trust beyond the skies
とにかく、空の向こう側(にいる私)を、信じるのよ!

I'll be your cloud up in the sky
私は、空高くに広がる、あなたの雲になるんだわ
I'll be your shoulder when you cry
あなたが泣くときは、甘えられる相手に、私がなるでしょう
I'll hear your voices when you call me
あなたが私を呼ぶと、私には、あなたの声が聴こえるわ
I am your angel
私は、あなたの天使なのよ・・・
And when all hope is gone, I'm here
そして、すべての希望が消えてしまっても、私がここにいるわ
No matter how far you are, I'm near
どれだけ遠くに、あなたがいようと、私は近くにいるの

It makes no difference who you are
あなたがどんな人かなんて、どうだっていいのよ
I am your angel
私は、あなたの天使なのよ・・・

I'll be your cloud up in the sky
僕は、空高くに広がる、君の雲になるんだよ
I'll be your shoulder when you cry
君が泣くときは、君が頼れる相手に、僕がなるだろう
I'll hear your voices when you call me
君が僕を呼ぶと、僕には、君の声が聴こえるんだ
I am your angel
僕は、君の天使なんだよ・・・
And when all hope is goneI'm here
そして、希望が、すべて消えてしまっても、僕がここにいる
No matter how far you are, I'm near
どれだけ遠くに、君がいようと、僕が近くにいる


0 件のコメント:

コメントを投稿