2020年4月26日日曜日

愛は止まらない

by  スターシップ


Looking in your eyes I see a paradise”
君と目があった僕は 天国を見つけた
“This world that I’ve found is too good to be true”
そこは嘘みたいに恵まれすぎてるんだ
“Standing here beside you, want so much to give you”
君のそばで 与えてあげたいんだよ
“This love in my heart that I’m feeling for you”
君に感じてる 僕の心からの愛を
“Let ‘em say we’re crazy, I don’t care about that”
「あいつらには何とでも言わせておけばいいわ 私は気にしない」
“Put your hand in my hand baby, don’t ever look back”
「私の手を握って 決して振り返らないで」
“Let the world around us just fall apart”
「私たち以外の世界が滅んだっていいの」
“Baby we can make it if we’re heart to heart”
「私たちが心から繋がっていれば 生きていけるわ」
“And we can build this dream together”
僕らは一緒なら夢を描ける

Standing strong forever, nothing’s gonna stop us now”
永遠にふたりの絆は強く 僕らの愛は止まらない
“And if this world runs out of lovers, we’ll still have each other”
もし世界から恋人たちがいなくなっても 僕らだけは独りじゃない
“Nothing’s gonna stop us, nothing’s gonna stop us now”
僕らを止められるものは何もない 永遠にともに一緒さ
“I’m so glad I found you, I’m not gonna lose you”
君に巡り合えて本当に幸せさ 絶対に君を失わない
“Whatever it takes I will stay here with you”
何が何でも君のそばにいるよ
“Take it to the good times, see it through the bad times”
良くなるまで我慢する 悪い時でもやり通すんだ
“Whatever it takes is what I’m gonna do”
「何が何でも」は僕のモットーだよ

0 件のコメント:

コメントを投稿