2020年4月13日月曜日

イモ一タリティ

by  セリ一ヌ ディオン

作詞:Barry Alan Gibb   作曲:Barry Alan Gibb
So this is who I am, And this is all I know, And I must choose to live, For all that I can give, The spark that makes the power grow And I will stand for my dream if I can, Symbol of my faith in who I am, But you are my only, And I must follow on the road that lies ahead, And I won't let my heart control my head, But you are my only We don't say goodbye, We don't say goodbye, And I know what I've got to be Immortality I make my journey through eternity I keep the memory of you and me inside

Fulfill your destiny, Is there within the child? My storm will never end, My fate is on the wind, The king of hearts, The joker's wild, We don't say goodbye, We don't say goodbye, I'll make them all remember me 'Cause I have found a dream that must come true, Every ounce of me must see it through, But you are my only I'm sorry I don't have a role for love to play, Hand over my heart I'll find my way, I will make them give to me Immortality, oh, baby There is a vision and a fire in me I keep the memory of you and me inside We don't say goodbye

With all my love for you And what else we may do We don't say goodbye



これが私よ
そしてこれが私の知っているすべて
生きることを選択しなければならない
力を奮い立たせてくれる火花のように燃えたぎるもの・・
それらにすべてを賭けて

できることなら、夢に立ち向かっていきたい
私の信念のよりどころは 私自身
でもあなたは私にとってかけがえのない人
先に広がる道をたどっていかねばならない
感情で冷静な判断を誤らないようにするわ
でもあなたは私にとってかけがえのない人

さよならの言葉はいわない さよならは告げない
自分ですべきことは分かっている
いつまでも変わらないこと それが不滅
永久に旅を続けるわ
あなたと私の思い出を胸に秘めたまま 
ひとは子供の頃から存在する運命を全うするもの
私の嵐は決して終わらない
私の運命は風に乗って揺られている
ときに感情の王様のように そしていたずら者の素行のように
私たちは さよならの言葉は言わない さよならという言葉は告げない
私が忘れないように 自分にそう言い聞かせているの

だって叶わなければならない夢を見つけたから
全身全霊を込めてそれを見なきゃいけないの
でもあなたは私にとってかけがえのない人
私には恋人の役目ができなくてごめんなさい
私の心を譲って 自分の道を見つけて生きていこう
自分で道を切り開いていくわ
不滅
ビジョンと炎が私の中にはあるの
あなたと私の思い出を胸に秘めたまま
私たちは さよならの言葉は言わない さようならは告げないわ
あなたへの深い愛
他に何をしようと さよならだけは言わないわ」

0 件のコメント:

コメントを投稿