2019年11月8日金曜日

アイ オンリー ワナ ビ一 ウィズ ユ一

I don't know what it is that makes me love you so
I only know I never want to let you go

わからない 一体何が これほど君を愛させるのか
わかっているのは 決して君を手放したくない それだけ

<※1>
Cause you started something, Oh can't you see
Ever since we met you've had a hold on me

君が何かを起こしてしまったから
わからないかい
2人が出会ってからずっと 君は僕を虜にしている

It happens to be true
I only want to be with you

起こった事は本当だ
僕はただ 君と一緒にいたいだけなんだ


  It doesn't matter where you go or what you do
I want to spend each moment of the day with you

構わない 君が何処で何をしようとも
ただ過ごしたい 日々の一瞬一瞬を 君と一緒に

Look what has happened with just one kiss
I never knew that I could be in love like this


見てほしい 何が起きたのかを たった一度のキスで
今まで知らなかった 僕にこんな恋が出来るなんて

It's crazy but it's true
I only want to be with you

おかしな事さ でも本当だ
僕はただ 君と一緒にいたいだけなんだ

<※2>
You stopped and smiled at me
And asked me if I cared to dance
I fell into open arms
And I didn't stand a chance

君は立ち止まり微笑んだ 僕の前で
そして誘ったんだ もし僕が踊りたいならと
僕は落ちた 広げた腕の中に
我慢出来なかった このチャンスに

Now listen honey
I just want to be beside you everywhere
As long as we're together, honey I don't care

聞いてハニー
僕は君の隣にいたいだけなんだ どんな場所でも
2人が一緒でいる限り 僕は何も気にしない

<※1くりかえし>

<※3>
No matter what you do
I only want to be with you

構わない 君が何をしようとも
僕はただ 君と一緒にいたいだけなんだ

<※2くりかえし>

Now hear it honey
I just want to be beside you everywhere
As long as we're together honey I don't care

聞くんだ ハニー
僕は君の隣にいたいだけなんだ どんな場所でも
2人が一緒でいる限り ハニー 僕は何も気にしない

<※1くりかえし>
<※3くりかえし>

Oh no matter, no matter what you do
I only want to be with you

構わない 関係ない 君が何をしようとも
僕はただ 君と一緒にいたいだけなんだ

0 件のコメント:

コメントを投稿